Hari Ini

Hari ana memang agak memenatkan bagi ana. Dari pagi tadi sampai ke petang ana jadi fotographer. Namun, dengan kepenatan inilah adanya suatu hasil yang dapat melonjakkan diri satu tapak lebih maju ke hadapan. Ana yakin, tiada kemajuan akan berlaku jika tiada usaha memenatkan diri untuk mencari ilmu ni. Jadi, nak maju, nak berjaya, usaha itu kenalah ada.

Untuk event pada awal pagi, ana ade fotoshoot session untuk budak-budak course ana kat Chansellor Complex. Dari sini, ana belajar cara-cara camne nak handle group fotoshoot untuk jumlah yang agak besar. Macam senang, tapi, skill kena ade camne nk susun, camne nk buat formasi, camne nk kawal crowd yang ramai.

ICT-BIS FotoShoot

*Kamarul dan Aris*


Habis je fotoshoot session, ana kena gi ke LH1 selaku unit perhubungan LSD untuk meraikan sahabat-sahabat dari Rakan Masjid USM Kubang Kerian. Ana memang kagum dengan mereka! Nak kte hebat x hebat mereka ni, aktiviti-aktiviti yang dijalankan memang banyak sekali, walhal Rakan Masjid USM x sampai setahun pun ditubuhkan. Banyak perkongsian, pertukaran ilmu, dan idea-idea yang diperoleh semasa sharing session dilakukan. Ana juga sempat mengaplikasi ilmu yang ana peroleh semasa mengikuti 'Dale Carnegie Training' di NilaiUC MOHE Future Leaders Camp hari tu. Alhamdulillah, memang berkesan! InsyaAllah nanti, ana akan buat post khas tentang kem tu.

UTP + USM
*RM UTP + RM USM*


p/s: Banyak gambar x diedit lagi disebabkan final exam yang memang dekat sangat2. doakan ana ye =D
p/s 2: Melepas le ana nk gi lawatan uia, lawatan tu akan dibuat mse cuti sem,27/12 kalau x silap. =(

0 comments :: Hari Ini